Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 18:06:42 +0100

Użytkownik "aL" <bigalex_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Ty nie uwzględniasz, ale inni uwzględniają. Choćby do wykorzystania go
> jako skanera kodów kreskowych lub korzystania z Goggles. Problem polega
> na tym, że
> nie widzisz potrzeb innych ludzi i potencjalnych zastosowań tabletów, ale
> Twój problem.

O właśnie, Ja nie mam tableta jeszcze, ale do kuchni sobie kupię takiego
taniego 10 cali, bez gps, aby na ścianie mógł wyświetlić przepisy na jakieś
ciasto czy szybko można było w necie znaleźć jak zrobić jakiegoś drinka.
Plus odtwarzanie muzy z neta w tle przy obieraniu cebuli ;) I do niczego
więcej. Może jak będzie miał ewentualnie tuner DVB-T...

--
Irokez