Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 18:27:50 +0100

Wyglada na to, ze zmiksowalem rozne informacje wyciagajac bledne wnioski ;)

Karta ma OpenCl (i gowniane sterowniki w ktorych nie ma wsparcia OpenCl).
Sony Vegas Platinum (ktore mam teraz) ma GPU niby uzywac - ale przez CUDA :)

Za to Sony Vegas PRO (mam 11 ale jeszcze nie zainstalowana) uzywa GPU
- no i tu jest pytanie czy OpenCl czy CUDA... Sie zobaczy jak sie
zainstaluje...