Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 19:59:57 +0100

Dnia 2013-01-06 17:02, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Dziwi tylko, ze przeciw wypowiadaja sie glownie Ci ktorzy dyskow SSD w
> swoich maszynach nie maja. Jak myslisz, skad u nich taka chec dzielenia sie
> nieznanymi sobie doswiadczeniami?

Z tego co wyczytałem to mają doświadczenie z SSD. A może komputer
służbowy na którym pracuje nie zalicza się do grupy "moje maszyny".

> No zaraz, nie wycofalem sie z zadnych stwierdzen tylko poszerzam je o
> kolejne. Czesto jest niestety tak, ze zysk z dysku SSD sprowadzany jest do
> szybkiego startu systemu czy aplikacji. I to jest prawda, ale nie cala. I
> dlatego poszerzam to o inne przyklady, gdzie SSD takze "daje kopa".

> Wymyslac?? Akurat kto jak kto, ale ja pisze z autopsji.

> Nic nie zmieniam. Wszystko co pisalem podtrzymuje. Nie matacz.

Czytając twoje maile doszedłem do innego wniosku. Pytanie
dlaczego ?

> Tiaa, jasne. Grunt to subiektywna interpretacja pasujaca do przyjetego
> zalozenia.

Zgadzam się, założyłeś że SSD będzie idealny dla wszystkich
bo był dobry dla ciebie. Trafiłeś w dziesiątkę, pasuje idealnie
do twojej interpretacji naginającej wszystko do twojego założenia.
Tak trzymaj dalej.

Pozdrawiam