Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 15:40:47 +0100

On 2013-01-06 14:20, RadoslawF wrote:
[.....]
> Baza danych na domowej maszynie. Gratulacje.
A to coś wyjątkowego jest? Przecież chyba większość użytkowników
komputerów ma jakąś bazę danych na swoim komputerze. Ba, na telefonach
mają. Przecież zwykła książka adresowa np. w Thunderbirdzie jest bazą
danych. Do tego znajdzie się pewnie mnóstwo innego oprogramowania
wykorzystującego bazy danych. Część z tego oprogramowania do zarządzania
bazą wymaga poważnego DBMS-a zamiast SQLite czy Accessa.

> A jak się to ma do stwierdzenia które tak mnie zbulwersowało że
> włączyłem się do dyskusji ?
Dokładnie tak jak napisałem wcześniej. SSD używa się nie tylko do
szybkiego uruchamiania systemu i aplikacji. Chociaż pewnie to szybkie
uruchamianie się jest najbardziej zauważalnym efektem po zainstalowaniu
SSD (jako dysku systemowego).