Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 6 Jan 2013 17:02:29 +0100

Dnia Sun, 06 Jan 2013 16:47:11 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Biorąc pod uwagę wielkość dyskusji i liczbę dyskutantów to chyba
> jednak nie tylko ja.

Dziwi tylko, ze przeciw wypowiadaja sie glownie Ci ktorzy dyskow SSD w
swoich maszynach nie maja. Jak myslisz, skad u nich taka chec dzielenia sie
nieznanymi sobie doswiadczeniami?

> "To ty sobie komentuj i pisz o dziedowstwie, a my pouzywamy z politowaniem
> patrzac na oczekujacych gdy HDD doczyta reszte plikow i w koncu aplikacja
> sie odpali ;-P"
>
> Moje zdanie na temat co naprawdę wyraziłeś już pisałem.
> A problem widzę w twojej postawie, najpierw prędkość uruchamiania,
> potem jednak z wczytywaniem podczas kompilacja, potem znowu

No zaraz, nie wycofalem sie z zadnych stwierdzen tylko poszerzam je o
kolejne. Czesto jest niestety tak, ze zysk z dysku SSD sprowadzany jest do
szybkiego startu systemu czy aplikacji. I to jest prawda, ale nie cala. I
dlatego poszerzam to o inne przyklady, gdzie SSD takze "daje kopa".

> co innego. To może się zdecyduj i przestań wymyślać.

Wymyslac?? Akurat kto jak kto, ale ja pisze z autopsji.

> Za często zmieniasz powody aby brać twoje wypowiedzi na serio,

Nic nie zmieniam. Wszystko co pisalem podtrzymuje. Nie matacz.

> sam to zresztą potwierdzasz tłumacząc się "byl smile, zauwazyles?
> Nie czytaj wszystkiego doslownie, bo daleko nie zajedziesz".

Tiaa, jasne. Grunt to subiektywna interpretacja pasujaca do przyjetego
zalozenia.

--
pozdro
R.e.m.e.K