Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 19:54:34 +0100

Dnia 2013-01-06 17:06, Użytkownik Jawi napisał:

> A co to ma wspólnego z zaletami czy wadami technologii?
> Dyskusja jest o zaletach SS,D a nie o konieczności ich rozpowszechniania
> i o Twoich potrzebach.

Poważnie ? Bo już miałem wrażenie że jest o potrzebach zwolenników
posiadania SSD.

> Należy podziękować tym co kupują te dyski dzisiaj, czerpią z nich
> korzyść i się radują.

To już producenci i sprzedawcy niech im dziękują.

> Dzięki nim, ty w przyszłości kupisz taki dysk znacznie taniej.
> I przy okazji zauważysz, że jest szybciej może? :)

Do zauważenie kiedy i ile jest szybciej nie potrzebuje czekać.
Mam SSD z kompie służbowym i nie mam bo uważam że nie warto w prywatnym.
Ale w odróżnieniu od fanatyków nie nawołuje do kupowania ani
do niekupowania, nawołuje do sprawdzenia jakie będą faktycznie
zyski z SSD a jakie będą koszty. Co niektórych jak widać do
szewskiej pasji doprowadza. Czyżby też zauważyli że dla większości
typowych zadań domowych wydawanie na SSD jest nie bardzo
opłacalne ?

Pozdrawiam