Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 06 Jan 2013 18:53:58 GMT

On 2013-01-06, astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:
> Ostatni dwaj producenci netbookow wycofuja sie z rynku.
> www.guardian.co.uk/technology/2012/dec/31/netbooks-dead-2013
> http://news.yahoo.com/acer-asus-stop-making-netbooks-180300299.html
> http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13140634,Koniec_produkcji_netbookow__Nadchodzi_czas_wyprzedazy.html
>
> Swoja droga zachwyt nad tabletami mnie zadziwia. Wielokrotnie bardziej wole
> zabrac w podroz 1.3kg netbooka, pracujacego na baterii 5-6h z desktopowym
> systemem operacyjnym i klawiatura, niz nawet najlepiej wyposazonego i
> wykonanego tableta. Przeciez na desce do krojenia nie napisze dokumentu,
> [...]

Ale osób z wymaganiami takimi jak Twoje, jest po prostu zbyt mało.
Inaczej mówiąc: w większości krajów ludzi pracujących na komputerze
(np. jako programiści) stać na dobrego ultrabooka. Netbook w ostatnim
czasie był postrzegany jako komputer dla dzieci :).

Nie mniej rozumiem Twój ból, bo dla mieszkańców biedniejszych krajów
netbook rzeczywiście był czymś więcej.

pozdrawiam,
PK