Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sun, 6 Jan 2013 22:55:58 +0100

PK wrote in <news:slrnkeji4r.271.PK_at_notb-dante.notb-home>
> Ale osób z wymaganiami takimi jak Twoje, jest po prostu zbyt mało.

Tak malo osob uzywa do pracy biurowej chocby edytora tekstu czy arkusza
kalkulacyjnego?

> Inaczej mówiąc: w większości krajów ludzi pracujących na komputerze
> (np. jako programiści) stać na dobrego ultrabooka.

Malo jest studentow na swiecie? Znam kilka osob, ktore w czasie podrozy
pisaly na netbookach nawet dlugie sprawozdania czy aplikacje zaliczeniowe.
Wygoda i ergonomia bardzo watpliwa, jednak da sie to zrobic...
A pracownikow biurowych korzystajacych z Office'a, np dlugo jadacych do
pracy?

> Nie mniej rozumiem Twój ból, bo dla mieszkańców biedniejszych krajów
> netbook rzeczywiście był czymś więcej.

Hmm, srednio moj. Jako bardzo zadowolony uzyszkodnik ThinkPada T500
planujacy niedlugo upgrade do T530 - wolalbym raczej Della Latitude XT3,
Panasonica TOUGHBOOK *** lub ThinkPada X220 od statystycznego netbooka.
Gdybym teraz planowal zakup czegos mobilnego, 100x bardziej preferowalbym
netbooka za 1 kPLN od iPada za 3 kPLN.

Po prostu dziwia mnie trendy panujace na rynku i wydaje mi sie, ze dla
sporej grupy ludzi wsrod urzadzen za ok 1kPLN netbook jest o wiele lepszym
wyjsciem.

Jak dla mnie to dobre rozwiazanie nie jako substytut notebooka (bo
codzienna praca na tym jest koszmarna), zabawka do postawienia na biurku,
by pochwalic sie znajomym, acz minimalistyczne i tanie, choc niewygodne
narzedzie do pracy dla ludzi, ktorzy czesto podrozuja. A rownoczesnie moze
posluzyc tez i do ogladania filmow i przegladania zdjec poza domem. Tablety
maja mniejszy ekran.

Nawet przegladanie stron internetowych jest znacznie wygodniejsze ze
wzgledu na fizyczna klawiature w netbooku.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber