Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 16:47:11 +0100

Dnia 2013-01-06 16:20, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Czy aby z tym szafowaniem klamcami nie przekraczasz pewnej delikatnej
> granicy grzecznosci? I dlaczego niby mam pisac doslownie i wprost? Bo akurat
> Ty masz problem ze zrozumieniem nie wprost?

Biorąc pod uwagę wielkość dyskusji i liczbę dyskutantów to chyba
jednak nie tylko ja.

> W pierwszym powscie wyrazilem swoja opinie na temat DUZEJ przewagi SSD nad
> HDD. W dalszych to podtrzymuje. Gdzie widzisz problemy z kolorami?

"To ty sobie komentuj i pisz o dziedowstwie, a my pouzywamy z politowaniem
patrzac na oczekujacych gdy HDD doczyta reszte plikow i w koncu aplikacja
sie odpali ;-P"

Moje zdanie na temat co naprawdę wyraziłeś już pisałem.
A problem widzę w twojej postawie, najpierw prędkość uruchamiania,
potem jednak z wczytywaniem podczas kompilacja, potem znowu
co innego. To może się zdecyduj i przestań wymyślać.
Za często zmieniasz powody aby brać twoje wypowiedzi na serio,
sam to zresztą potwierdzasz tłumacząc się "byl smile, zauwazyles?
Nie czytaj wszystkiego doslownie, bo daleko nie zajedziesz".

Pozdrawiam