Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 6 Jan 2013 16:20:31 +0100

Dnia Sun, 06 Jan 2013 15:39:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Tyle że one nie zmieniały znaczenia wypowiedzi. Jak piszesz coś
> publicznie to pisz dosłownie i bez kłamstw czy przebarwień bo

Czy aby z tym szafowaniem klamcami nie przekraczasz pewnej delikatnej
granicy grzecznosci? I dlaczego niby mam pisac doslownie i wprost? Bo akurat
Ty masz problem ze zrozumieniem nie wprost?

> daleko nie zajedziesz. Przykładem jest ta dyskusja.
> I nie kombinuj że pisząc czarne miałeś na myśli że jest białe,
> zbyt dużo postów napisałeś w obronie tego czarnego.

W pierwszym powscie wyrazilem swoja opinie na temat DUZEJ przewagi SSD nad
HDD. W dalszych to podtrzymuje. Gdzie widzisz problemy z kolorami?

--
pozdro
R.e.m.e.K