Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 6 Jan 2013 16:45:38 +0100

Dnia Sun, 6 Jan 2013 15:23:23 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> rs (Message-ID: <n2vhe8dqtbsmeh1a6do7a4kln8aldhpbk7_at_4ax.com>): „ja jestem
> zachwycowny szczegolnie, kiedy mam robote szybko do zrobienia, a nowy
> program, ktory mi umozliwia szybsze, jej wykonanie, po zainstalowaniu,
> wymaga restartu systemu, przy fafnastu otwartych programach.”
>
> Pytam o te programy.

Halo, nie Ty pytales lecz qwerty, jakis problem z tozsamoscia?

> Ty mi podajesz przykłady VMWare Workstation, Tortoise
> SVN, Asus AI Suite. Pytam więc jak kogo dobrego - codziennie te programy
> instalowane są / codziennie mają aktualizacje wymagające restartu całego
> systemu? Jeżeli nie - doczekam się przykładów kolejnych programów
> przyspieszających pracę np. rs, które tak pracowicie przez 365 dni, dzień po
> dniu są instalowane i wymagają restartu?

Jeszcze raz, skup sie. W tej odnodze qwerty z ciekawosci pyta o przyklady
programow jakie wymagaja restartu. Top pytanie jest w oderwaniu do watku,
chodzi mu o przyklad, bo od Win31 widzial takie 3. Podalem mu wiec przyklady
i nic ponadto. Qwerty nie prowadzil tego dialogu w ciaglosci i kontekscie
SSD, po prostu spytal o programy i dostal odpowiedz.
Skad wiec u Ciebie zlosliwe pytania o codzienna ich instalacje nie wiem. Ale
juz tak widac musisz.

> No z przykładami tych programów kolejno dzień po dniu instalowanych, które
> wymagają restartu całego systemu.

Znow: podaj msg-id gdzie napisalem, ze codziennie instaluje programy
wymagajace restartu watku. A jak nie umiesz podsac to wyluzuj w koncu. Z
czym masz problem? Z tym, ze sa ludzie na swiecie, ktorzy bardzo sobie
chwala wyraznie wyzszy komfort pracy dzieki SSD? Czy naprawde jako ekspert
komputerowy (za takiego Cie uwazam) nie wiesz, ze od lat najwezszym gardlem
wydajnosci komputera sa dyski twarde? I SSD ten problem znaczaco niweluje.

--
pozdro
R.e.m.e.K