Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 15:39:01 +0100

Dnia 2013-01-06 15:12, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> W moim poscie, do ktorego pijesz, byl smile, zauwazyles? Nie czytaj
> wszystkiego doslownie, bo daleko nie zajedziesz.

Tyle że one nie zmieniały znaczenia wypowiedzi. Jak piszesz coś
publicznie to pisz dosłownie i bez kłamstw czy przebarwień bo
daleko nie zajedziesz. Przykładem jest ta dyskusja.
I nie kombinuj że pisząc czarne miałeś na myśli że jest białe,
zbyt dużo postów napisałeś w obronie tego czarnego.

Pozdrawiam