Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 21:30:51 -0500

On Sat, 05 Jan 2013 23:38:46 +0100, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
wrote:

>Dnia 2013-01-05 20:45, Użytkownik rs napisał:
>:

>Dla mnie wygoda pracy to w pierwszej kolejności szybsza praca procesora.
>Ale moja praca to obciążanie procesora a nie tylko wczytywanie
>co chwila jakiegoś programu lub danych więc zysk przy wczytywaniu
>jest dla mnie pomijalny. Nie zabraniam ani tobie ani poprzedniemu
>rozmówcy posiadać SSD, ale jeśli już go zachwalacie na grupie
>to piszcie na jego temat prawdę. Nie czarujcie tekstami o używaniu
>i jednoczesnym spoglądaniu z politowaniem na wczytujący się komuś
>program bo to zwykłe kłamstwo jest.

ja jestem zachwycony, ze np. firefox z dwudziestowma otwartymi
zakladkami otiera sie w mgnieniu oka, a przy HDD moglem sobie
spokojnie kawe zrobic. to samo z otwieraniem programow z pakietu CS6.
nie mowiac, to tym, ze okazjonalny restart kompa jest w ciagu
kilkunastu sekund, a ktory trzeba wykonac czasami w najmniej
korzystnnym momencie.
na pewno powiesz, ze klamie, ale taka opinia w tej kwestii mi akurat
dynda i powiewa, a interesuje mnie wylacznie moje wlasne wrazenie na
temat obslugi mojego komputera, o ktorym ty nie mozesz miec
najmniejszego pojecia. <rs>