Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sat, 5 Jan 2013 16:53:57 +0100

Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:18:27 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Przesadzasz i to sporo. Mam SSD w kompie służbowym i nie mam w
> prywatnym. Uznałem że różnica nie jest warta tych kilkuset złotych.
> Gdyby moja praca polegała na uruchamianiu różnych kobył po kilkadziesiąt
> razy dziennie te kilka sekund może miało by znaczenie, w sytuacji
> kiedy uruchamiam raz te kilka sekund nie jest warte kilkuset złotych.
> Ale oczywiście skoro ty tyle wydałeś będziesz niezdrowo się podniecać
> tą różnicą w uruchamianiu, tyle że nie pisz że w czasie tych kilku
> sekund zdążysz poużywać i z politowaniem popatrzeć na czekających
> [...]

Ale to nie o uruchamianie tylko chodzi, chodzi tez o prace. Podczas
kompilacji odczytywane sa setki/tysiace plikow, setki sa zapisywane, uwazasz
ze tego nie widac golym okiem? I tu nie chodzi o zadna mode, zaden lans -
chodzi o komfort i szybkosc pracy. Jesli Twoja praca polega na przegladaniu
www lub pisaniu tekstu w wordzie to rzeczywiscie tego nie zrozumiesz i
bedziesz w tym upatrywal fanatyzmu.
A co do ceny, dalem za dysk niecale 6 stow, nie jest to kwota, ktora mnie
boli i musze sobie teraz udowadniac sens jej wydania (za soft wydalem
wielokrotnie wiecej). Za moj pierwszy nowy HDD dalem 1200PLN a mial 6GB. Tez
sie lansowalem i bylem fantykiem? A moze po prostu potrzebny mi byl duzy
(jak na tamte czasy) i szybki dysk? Nic nie poradze, ze tego nie ogarniasz.

--
pozdro
R.e.m.e.K