Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat, 05 Jan 2013 10:18:27 +0100

Dnia 2013-01-05 01:33, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Znam takich wiele, pomijajac sam system operacyjny (i nie o start tylko
> chodzi ale tez responsywnosc) to np. VisualStudio 2010, Delphi XE, IBExpert
> (przy otwieraniu desktopu roboczego duzej bazy), Photoshop, Adobe Premiere,
> Sony Vegas, Sound Forge, Thunderbird z tysiacami maili i wiele innych, ktore
> do dzialania potrzebuja wielu plikow, modulow, pluginow, etc.
> Jesli nie masz SSD to i tak tego nie ogarniesz, ocenic to mozna dopiero po
> przyzwyczajeniu sie do pracy z SSD, a potem koniecznosci uzycia komputera z
> HDD.

Przesadzasz i to sporo. Mam SSD w kompie służbowym i nie mam w
prywatnym. Uznałem że różnica nie jest warta tych kilkuset złotych.
Gdyby moja praca polegała na uruchamianiu różnych kobył po kilkadziesiąt
razy dziennie te kilka sekund może miało by znaczenie, w sytuacji
kiedy uruchamiam raz te kilka sekund nie jest warte kilkuset złotych.
Ale oczywiście skoro ty tyle wydałeś będziesz niezdrowo się podniecać
tą różnicą w uruchamianiu, tyle że nie pisz że w czasie tych kilku
sekund zdążysz poużywać i z politowaniem popatrzeć na czekających
na doczytanie wszystkich plików bo się tylko ośmieszasz.
Ja z politowaniem patrze na fanatyków co wydali kasę zgodnie z
panująca modą lub tendencją i teraz tak jak ty udowadniają
sobie samym takimi tekstami że zrobili słusznie. Gdybyś zrobił
faktycznie słusznie nie musiał bys sobie tego udowadniać.

Pozdrawiam