Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Dec 2012 19:53:14 GMT

On 2012-12-27, aL <bigalex_at_wp.pl> wrote:
> księgowe nie zawierają jedynie podstawowych danych osobowe, ale
> pośrednio i bezpośrednio wrażliwe dane, które w szerszym
> ujęciu stanowią tajemnicę handlową lub zawodową przedsiębiorcy, a ich
> ujawnienie może w poważny sposób zagrozić klientom firmy.

Księgowe w ogóle z zasady nie zbierają danych osobowych, bo nie są one
przedmiotem zainteresowania księgowości.
Dane osobowe są doklejone z konieczności (np. na fakturach).

> nawet nie chce mi się tego komentować. Co do kontroli i audytu
> to zakładam, że byłeś na takowym i wiesz, jak to się odbywa.

Że tak powiem: z obu stron. Chciałbyś się zetrzeć na wiedzę z tego
zakresu? :P

> Na razie twój przebłysk w tej dyskusji nie ma nawet wymiaru iskiereczki.
> Przynajmniej dwie osoby już zwróciły ci dyskretnie uwagę, że nie
> wiesz o czym piszesz.

Smutek tej sytuacji polega na tym, że właśnie wiem o czym piszę. Smutne
jest to, że niestety usenet działa na zasadzie "moje słowo przeciw
Twojemu", tzn. właściwie niczego nie da się tu zweryfikować. Tzn.
oczywiście każdy mógłby podać nazwisko i stronę na linkedin i byśmy się
dowiedzieli, kto jakie ma doświadczenie i na ile jest wiarygodny, ale
część osób ceni sobie jakąś niewielką anonimowość, więc nic z tego.

No cóż. Takie życie :).

pozdrawiam,
PK