Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 24 Dec 2012 09:12:30 +0100

Dnia 2012-12-22, o godz. 12:30:02
PK <PK_at_nospam.com> napisał(a):

> Ja mieszkam w Warszawie i tu dość trudno jest NIE pracować
> w "międzynarodowej korporacji". Spotkania, na które muszę zabrać
> kompa, mam kilka razy w tygodniu.

Ty masz. I Ty pracujesz w korporacji.
Ja pracuję w Warszawie od ~30 lat. I nie pracowałem nigdy
w :międzynarodowej korporacji".

> I nie liczę tu kilkudziesięciu sytuacji w każdym tygodniu, gdy
> po prostu podchodzę do kogoś z lapkiem, żeby omówić jakąś kwestię.

Jedynymi których regularnie widuję na spotkaniach roboczych z
laptopami są PR-owcy i dziennikarze. No i handlowcy lubiący pochwalić
się tabelkami w PowerPoincie. Przez te 30 lat nie widziałem księgowego
z laptopem na spotkaniu. Nawet obecnie - gdy obsługuje nas zewnętrzna
firma.

> Zresztą wcale się nie dziwię, że nie miewasz takich spotkać, jeśli
> jesteś programistą. Istnieją także inne zawody :). Programiści po
> prostu mało ze sobą współpracują lub załatwiają to zdalnie.

Mało masz pojęcia o pracy programistów. I na dodatek całkiem mylnie
sobie wyobrażasz że nie współpracują.

Zdrówko