Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 22 Dec 2012 00:05:04 +0100

Dnia 21 Dec 2012 20:26:35 GMT, PK napisał(a):

> Na dowolne. Np. na spotkanie z szefem. Np. na spotkanie z osobami
> z innego departamentu. Czyli zazwyczaj sÄ… to spotkania w tym
> samym budynku (lub w innym budynku firmy). Tak czy inaczej
> trzeba kompa zabrać, bo przecież nie idziesz plotkować o serialach,
> tylko rozmawiać o pracy (czyli o tym, co masz w komputerze).

Wiesz - może osiem lat cięgiem w jednej firmie (już dość spora, ale
jeszczenie korpocyrk) mnie trochę skrzywiło, ale księgowość się zajmowała
księgowością. Na spotkania w danej kwestii (oczywiście - mając zebrane
informacje z całego działu) szedł dyrektor działu finansowego. Raczej nie
targając laptopa, gdyż to m.in. tej osobie prezentacje były robione. :)

Już tak zupełnie prywatnym moim zdaniem - dane finansowe firmy dostępne z
komputerów działu księgowości są zbyt cennymi zbiorami, by były to maszyny
mobilne.

[ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]