Re: zgrabne pudlo na 4-5HDD

Autor: sphinxozo <sphinxozo_at_gmail.com>
Data: Mon, 24 Dec 2012 01:02:09 -0800 (PST)

On 20 Gru, 20:13, DooMiniK <bachus_at_bachus> wrote:
> Szukam zgrabnej obudowy na 4-5 HDD. Mam kilka dysków
> 2TB i chcę zbudować FreeNAS. RAMu wsadzę z 16-24GB
> i powinno śmigać. Coś możecie polecić?
>
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> bachus(at)post(dot)peel

Jak to ma byc tylko pudło na dyski i nic więcej , popatrz sobie na HP
MicroServer. Da się czasem upolować w miarę tanio na aukcjach.
Masz małą bude , zasilacz i miejsce na 4 dyski + cdslim albo dysk
2.5''. Można wsadzić max 8GB ramu, zwykłe DDR3 też chodzą.
Sam używam od ponad roku z freenas właśnie i czterema dyskami. Prądu
bierze mało bo to oszczędny AMD , a przy użyciu protokołów iscsi
wyciąga prawie max z gigaethernetu.
Masz 6 albo 8 portów USB jeszcze i hdmi, oraz jeden wolny slot jak
chcesz wsadzić coś jeszcze. Generalnie naprawde fajny sprzęcik.

Marcin