Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 22 Dec 2012 12:30:02 GMT

On 2012-12-21, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> Tak tak, fantazjuj dalej. :-D Tak si臋 sk艂ada, 偶e dosy膰 d艂ugo pracowa艂em
> w dw贸ch mi臋dzynarodowych korporacjach i chodzi艂em na r贸偶ne spotkania. W
> jednej z nich mieli艣my nawet co poniedzia艂ek regularne sp臋dy
> software'owc贸w. I jako艣 nigdy nikt nie przychodzi艂 z komputerem ani
> nawet nie odczuwa艂 takiej potrzeby. :-D Natomiast obecnie bardzo cz臋sto

No i czego to dowodzi, 偶e "dosy膰 d艂ugo pracowa艂e艣 w 2 mi臋dzynarodowych
korporacjach"? W og贸le komu chcesz tym zaimponowa膰...? :/

Ja mieszkam w Warszawie i tu do艣膰 trudno jest NIE pracowa膰
w "mi臋dzynarodowej korporacji". Spotkania, na kt贸re musz臋 zabra膰
kompa, mam kilka razy w tygodniu.

I nie licz臋 tu kilkudziesi臋ciu sytuacji w ka偶dym tygodniu, gdy
po prostu podchodz臋 do kogo艣 z lapkiem, 偶eby om贸wi膰 jak膮艣 kwesti臋.

Zreszt膮 wcale si臋 nie dziwi臋, 偶e nie miewasz takich spotka膰, je艣li
jeste艣 programist膮. Istniej膮 tak偶e inne zawody :). Programi艣ci po prostu
ma艂o ze sob膮 wsp贸艂pracuj膮 lub za艂atwiaj膮 to zdalnie.

pozdrawiam,
PK