Re: Wymiana sprzętu

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 14 Dec 2012 19:45:14 GMT

On 2012-12-14, WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl> wrote:
> Podpisałeś jakąś umowę z Kingstonem i Asrockiem?

Chris pracuje dla dużego dystrybutora sprzętu, więc masz pełne
prawo (wręcz racjonalny obowiązek) traktować jego opinie z odrobiną
nieufności.

Przyjazność tej sytuacji polega na tym, że Chris tego nie ukrywa
i można np. wejść na stronę firmy i zobaczyć, czym konkretnie
handlujÄ….
Dyskusje w internecie sÄ… zazwyczaj zdominowane przez osoby anonimowe,
więc tak naprawdę nigdy nie masz pewności, że ktoś doradzający Ci
jakiś wydatek, nie robi tego zupełnie szczerze.

GorÄ…co polecam otwarte fora np. na gazeta.pl. Na pytania o najlepszÄ…
pralnię czy pizzerię w mieście odpowiadają głównie pracownicy. Nie
raz widziałem sytuację, gdy wszystkie "osoby" polecające jakieś miejsce
miało prawdopodobnie ten sam ip :).

Co do meritum:
O Asrock się nie wypowiem, bo w czasach, gdy jeszcze byłem w miarę
na bieżąco ze sprzętem, ich produkty były raczej przeciętne. Kingston
to marka znana ze świetnej kompatybilności i bardzo dopracowanych,
solidnych modułów. Moduły ValueRAM można traktować jako pewniaki, choć
oczywiście sprawdzenie zgodności na stronie trwa minutę, więc na wszelki
wypadek warto zerknąć.

pozdrawiam,
PK