Re: Wymiana sprzętu

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue, 18 Dec 2012 13:40:50 +0100

Dnia 2012-12-14, o godz. 19:45:14
PK <PK_at_nospam.com> napisał(a):

> Co do meritum:
> O Asrock się nie wypowiem, bo w czasach, gdy jeszcze byłem w miarę
> na bieżąco ze sprzętem, ich produkty były raczej przeciętne. Kingston
> to marka znana ze świetnej kompatybilności i bardzo dopracowanych,
> solidnych modułów. Moduły ValueRAM można traktować jako pewniaki, choć
> oczywiście sprawdzenie zgodności na stronie trwa minutę, więc na
> wszelki wypadek warto zerknąć.

Po czym może zdarzyć się że nawet jak ich pamięci są na liście zgodności
jakiejś płyty to nie chcą działać bo sa z innej partii produkcyjnej.
Sparzyłem się tak na jednej z płyt Asusa z ION-em. Przetestowane 3
komplety pamięci i 2 płyty i skończyło się na modułach Patriot spoza
listy kompatybilnych. ;-)

Zdrówko