Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 14 Dec 2012 20:29:59 +0100

W dniu 2012-12-14 20:17, PK pisze:

> Gdzie widz臋 problem?!
> A gdyby艣 by艂 np. chirurgiem, to nie widzia艂bym problemu w ranach
> postrza艂owych lub pchni臋ciach no偶em, bo dzi臋ki nim m贸g艂by艣 zarobi膰?
> Gdyby艣 by艂 mechanikiem, to cieszy艂by艣 si臋, 偶e mn贸stwo samochod贸w
> ma niesprawne hamulce?
>
> 艢wiat to nie Tw贸j pok贸j. Komputer to nie zabawka. Cudzy problem
> z systemem to nie "okazja do zarobienia" tylko potencjalne utrudnienie
> tak偶e dla Ciebie. Dzisiejszy 艣wiat kr臋ci si臋 dzi臋ki komputerom i ich
> stabilno艣膰 jest po prostu fundamentalnie wa偶n膮 kwesti膮.

Dobre. Zarzuci艂e艣 mi, 偶e odnosz臋 si臋 do "zupe艂nie innej kategorii i
por贸wnywanie nie ma sensu", a zdaje si臋, 偶e Ty jeste艣 w tym lepszy, bo
w膮tek jest o pecetach w domowym zastosowaniu. Banki, gie艂dy maj膮 troch臋
inne komputery, a osoby je obs艂uguj膮ce troch臋 inne poj臋cie od takich,
kt贸re potrafi膮 roz艂o偶y膰 system w taki spos贸b, 偶e najlepszym wyj艣ciem
jest jego reinstalacja. Ale zdaje si臋, 偶e Ty zawsze musisz mie膰 racj臋 i
ostatnie zdanie, wi臋c napisz sobie jak膮艣 krety艅sk膮 ripost臋, a ja pozwol臋
sobie ju偶 nie odpowiada膰 (w tym w膮tku [nie myl z: tematem]).

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$