Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Fri, 14 Dec 2012 22:30:14 +0100

Dnia Fri, 14 Dec 2012 20:29:59 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

> Dobre. Zarzuciłeś mi, że odnoszę się do "zupełnie innej kategorii i
> porównywanie nie ma sensu", a zdaje się, że Ty jesteś w tym lepszy, bo
> wątek jest o pecetach w domowym zastosowaniu. Banki, giełdy mają trochę
> inne komputery, a osoby je obsługujące trochę inne pojęcie od takich,
> które potrafią rozłożyć system w taki sposób, że najlepszym wyjściem
> jest jego reinstalacja. Ale zdaje się, że Ty zawsze musisz mieć rację i
> ostatnie zdanie, więc napisz sobie jakąś kretyńską ripostę, a ja pozwolę
> sobie już nie odpowiadać (w tym wątku [nie myl z: tematem]).

Ja w ogóle nie rozumiem tej kłótni.

Prawda jest taka, że przez automatyzację niektórych rzeczy robi się SYF
TOTALNY. Popatrzcie na Androida. Masa bzdetnych aplikacji w markecie,
wirusy. Ja miałem wirusa, sam go wywaliłem (jakiś lamerski jednoplikowiec).
Antywirusów w ogóle już nie używam, skanuję tylko pendrive przy włożeniu.

Dla mnie w tej kłótni jesteś na wygranej pozycji. Taka jest prawda o
obecnym zaawansowaniu systemów i jak to się ma w parze z bezpieczeństwem.

--
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieuświadomionych