Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 14 Dec 2012 19:17:44 GMT

On 2012-12-13, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> No i gdzie widzisz problem? Bo mnie si臋 dzi臋ki takim osobom zdarza艂o
> zarobi膰. Do tej pory nie rozumiem, jak si臋 siostrze uda艂o roz艂o偶y膰

Gdzie widz臋 problem?!
A gdyby艣 by艂 np. chirurgiem, to nie widzia艂bym problemu w ranach
postrza艂owych lub pchni臋ciach no偶em, bo dzi臋ki nim m贸g艂by艣 zarobi膰?
Gdyby艣 by艂 mechanikiem, to cieszy艂by艣 si臋, 偶e mn贸stwo samochod贸w
ma niesprawne hamulce?

艢wiat to nie Tw贸j pok贸j. Komputer to nie zabawka. Cudzy problem
z systemem to nie "okazja do zarobienia" tylko potencjalne utrudnienie
tak偶e dla Ciebie. Dzisiejszy 艣wiat kr臋ci si臋 dzi臋ki komputerom i ich
stabilno艣膰 jest po prostu fundamentalnie wa偶n膮 kwesti膮.

pozdrawiam,
PK