Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 14 Dec 2012 00:05:57 +0100

W dniu 2012-12-13 23:50, PK pisze:
> "A te www.gorace14stki.pl to się same otwierają! Naprawdę!"
> W wariancie lajtowym:
> "Nie da się używać Windowsa 7 na mniej niż 4 GB RAM! Mi zaraz po starcie
> czysty system< zajmuje 3.5 GB, a przecież trzeba jeszcze coś odpalić!"

No i gdzie widzisz problem? Bo mnie się dzięki takim osobom zdarzało
zarobić. Do tej pory nie rozumiem, jak się siostrze udało rozłożyć
system w taki sposĂłb, Ĺźe w "serwisie" niby naprawili, skasowali tylko na
50 zł, ale działało przez tydzień. Dopiero moja interwencja w postaci
zmiany XP na Win7 + wcześniejsza wymiana napędu optycznego rozwiązała
problem (na zabawy z Hiren's Boot nie miałem czasu).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$