Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 13 Dec 2012 01:23:04 +0100

W dniu 2012-12-12 22:09, PK pisze:
> Kompy w domach są zazwyczaj zarządzane przez osoby bez odpowiedniej
> wiedzy (no bo 5kPLN za sprzęt to spoko, ale stówa za postawienie
> systemu w serwisie to już rozbój :D), więc są niezbyt stabilne.

Choinka, nie wiedziałem, że postawienie takiego Win7 wymaga jakiejś
tajemnej wiedzy. ;)
Ja jestem samoukiem, a co postawiłem (kilka razy XP, dwa razy Vistę, raz
Win7, choć oczywiście zaczynałem od Win98), to chodziło stabilnie.
A czy mam odpowiednią wiedzę? NOD32 mam od roku. W pliku dziennika
wykryte jedno zagrożenie. W postaci pliku zagrażającego dochodom
producenta programu. ;) Dyski skanowałem może ze trzy razy. I żadnych
wirusów, trojanów, robaków, świnek morskich... :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$