Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 13 Dec 2012 19:49:30 GMT

On 2012-12-13, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Choinka, nie wiedziałem, że postawienie takiego Win7 wymaga jakiejś
> tajemnej wiedzy. ;)

Win7 instaluje się sam. Prawidłowe skonfigurowanie sterowników,
ustawienie programów, antyvira, firewalla itp. - to już zupełnie inna
kwestia. Naprawdę nie każdy ma tak luksusową sytuację, że W7 wykrywa
wszystko i śmiga od początku bez problemu (choć co tu kryć: jest to
bardzo "samodzielny" system), a potem instaluje siÄ™ tylko dobrze znane
i udokumentowane oprogramowanie "masowe".

> Ja jestem samoukiem, a co postawiłem (kilka razy XP, dwa razy Vistę, raz
> Win7, choć oczywiście zaczynałem od Win98), to chodziło stabilnie.

Większość ludzi w tej branży to samoucy.
"Stabilnie" to kwestia względna. Dla Ciebie to może oznaczać, że OS
działał i nie sypał BSODem przez 3h pracy. Dla mnie dobrze postawiony
system po prostu chodzi non stop i nie wymaga żadnych ekstra czynności.

> A czy mam odpowiedniÄ… wiedzÄ™? NOD32 mam od roku. W pliku dziennika
> wykryte jedno zagrożenie. W postaci pliku zagrażającego dochodom
> producenta programu. ;) Dyski skanowałem może ze trzy razy. I żadnych
> wirusów, trojanów, robaków, świnek morskich... :)

Wirusy itp to nie jest jedyne zagrożenie dla stabilności. Dużo częściej
psuje ją normalne oprogramowanie lub źle dobrane sterowniki.

Chwalenie się kradzieżą oprogramowania nadal uważam za żenujące.
Naprawdę musisz się z tym tak obnosić?

pozdrawiam,
PK