Re: pc na itx

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 12 Dec 2012 21:37:43 GMT

On 2012-12-12, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:

> Jakich?

Prawie dowolnych. Znam nawet osoby pracuj膮ce na dobrej klasy TN
i oni pasuj膮 do stereotypu, tzn. robi膮 wszystko: od zakupu aparatu
po wysy艂anie do drukarni.
Ja te偶 "dorobi艂em" par臋 groszy aparatem, a obr贸bka by艂a na - uwaga -
laptopie HP 6510b (14" 1280x800, matowy TN, kolory "jakie艣"). Kilka
zdj臋膰 wisi na jakich艣 fotoliach i nadal generuj膮 jakie艣 dolary na lunch,
cho膰 nie bawi臋 si臋 w to od bardzo dawna :).

> Chodz臋 i widuj臋 ich tylko z aparatami w reku (na szyi). Poza tym fotki na
> www nie musza miec takiej jakosci jak do druku. A do druku na pewno na
> kolanie z lapkiem ich nie obrabiaja.

Ale oni nie s膮 grafikami tylko fotografikami. Ich zadanie to zrobi膰
zdj臋cia, przeprowadzi膰 wst臋pn膮 selekcj臋, wykadrowa膰 i zrobi膰 wst臋pn膮
edycj臋. Ko艅cow膮 obr贸bk臋 robi膮 graficy (na du偶ych monitorach
i odpowiednim sofcie). Fotograf nie musi nawet umie膰 obs艂ugiwa膰 kompa
(i pewnie wielu nie umie). BTW: to mi troch臋 przypomina niedawn膮
dyskusj臋 na pl.comp.programming, gdzie cz臋艣膰 os贸b nie mog艂o uwierzy膰,
偶e istniej膮 zespo艂y programistyczne, w kt贸rych kto艣 projektuje, a kto艣
inny klepie kod :P.

pozdrawiam,
PK