Re: pc na itx

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue, 11 Dec 2012 21:10:04 +0100

On 2012-12-11 20:20, PK wrote:
[.....]
> Po pierwsze: Adobe robi nie tylko programy do obr贸bki grafiki.
No i co z tego skoro skoro ze zdecydowan膮 wi臋kszo艣ci膮 ich program贸w,
r贸wnie偶 tych *nie* do obr贸bki grafiki, chyba jednak lepiej dzia艂a si臋 na
du偶ym wy艣wietlaczu. :-D

> Po drugie: zabawna to jest Twoja wypowied藕 (bez obrazy). Tzn. jedni
> gdybaj膮 i j臋cz膮, a inni po prostu u偶ywaj膮 i si臋 nie przejmuj膮 :).
Bo (bez obrazy) s膮 po prostu g艂upi. Do domu to od biedy mo偶na przebole膰,
ale je艣li si臋 na czym艣 zarabia to warto wyda膰 troch臋 wi臋cej kasy na
przyzwoity sprz臋t. Ja w sam raz nie zajmuj臋 si臋 obr贸bka grafiki, ale
czasem namaluj臋 jaki艣 schemat i zaprojektuj臋 p艂ytk臋 i powiem tylko tyle,
偶e robienie czego艣 takiego na 17" wy艣wietlaczu to jest cokolwiek
rze藕bienie w kale. Zw艂aszcza teraz, gdy w miar臋 przyzwoite monitory s膮
tanie.

> Nigdy nie widzia艂e艣 fotografa obrabiaj膮cego zdj臋cia na laptopie?
Nigdy. Aczkolwiek ja nie zwiedzam zak艂ad贸w fotograficznych. Ten, z
kt贸rego us艂ug czasami korzystam ma normalnego blaszaka. Zreszt膮 IMO
grafik pracuj膮cy na laptopie to jaki艣 partyzant a nie profesjonalista. :-D