Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 09 Dec 2012 11:21:57 GMT

On 2012-12-09, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> wrote:
> Jesteś pewny ? Było "ogromna większość to jednak nie wszyscy"
> nie potrafisz tego przyznać ale chcesz udowadniać że "Wysoce
> prawdopodobne, że wszyscy". Ośmieszasz się.

Bo to sÄ… inne zdania!
Ogromna większość, to jakaś większość.
"Wysoce prawdopodobne, że wszyscy" oznacza, że np. na 80% wszyscy,
a na 20% nikt. To nie oznacza, że jeśli nie wszyscy, to prawie
wszyscy, a Ty chyba tak to zrozumiałeś.

> Fakt konieczności dojścia między mieszkaniem a dowolnym środkiem
> transportu a potem między tym środkiem a miejscem pracy jest
> tak oczywisty że o nim nie wspominałem.

No ok. Ale jak rozróżnisz osobę, która dochodzi do środka transportu
od takiej, która po prostu pokonuje pieszo kawałek drogi?

Ja udając się do pracy często pokonuję pieszo ponad połowę dystansu
(np. 3km pieszo, 1.5km autobusem). Jestem osobą dojeżdżającą do pracy
autobusem (bo konieczność dojścia do przystanku jest oczywista) czy
jednak osobą dojeżdżającą autobusem i idącą pieszo?

pozdrawiam,
PK