Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 08 Dec 2012 20:41:20 GMT

On 2012-12-08, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> wrote:
> Cały czas chodzi że wszyscy a nie że wysoce prawdopodobne.

Wysoce prawdopodobne, że wszyscy. To jest całe zdanie. Czemu dzielisz
je na dwie części i je sobie przeciwstawiasz?

> Jeden z ich kiosków to chyba jednak nie całą firma.

To jest frenczyzna, tzn. kiosk jest samodzielnÄ… firmÄ…, a jedynie
logo jest z sieciówki.

> Kombinujesz, ja przyznał bym uczciwie że korzysta z obu form
> dojazdu.

Takie podejście jest bez sensu, bo wtedy musiałbyś zawsze pisać,
że ktoś korzysta także z pieszego marszu (choćby musiał tylko
dojść do parkingu). Bo przecież część ludzi chodzi do pracy
pieszo i jest to równie dobry sposób jak autobus czy samochód.

Dobra klasyfikacja zawsze zależy od stawianego problemu i jest
bardzo subiektywna.
Klasyfikowanie ogólne jest zazwyczaj trudne i bezwartościowe.

pozdrawiam,
PK