Re: To się narobi...

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 08 Dec 2012 21:27:54 +0100

On 2012-12-08 20:16, Gotfryd Smolik news wrote:
[.....]
> Ja tak bardzo zupełnie offtopicznie.
> Dajecie głowę za aktualność jednego i drugiego, szczególnie
> w kontekście przejezdności na rowerze?
Hehe, tak jakoś mi umknęło. W ubiegłym (tegorocznym) sezonie trzy razy
"wlazłem na minę" dzięki Google Maps. GM pokazywało drogę przez las a w
rzeczywistości był tylko zarys ścieżki który można byłoby pokonać
motocyklem enduro, dobrą terenówką lub czołgiem. :-D Rowerem to już nie
bardzo, zwłaszcza trekkingowym. Przez część drogi trzeba było rower
przepchać lub przenieść. :-D