Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat, 8 Dec 2012 20:16:06 +0100

On Fri, 7 Dec 2012, Rados³aw Sokó³ wrote:

> [...]

  Rowerze. Odnotowa³em.

> Wybacz, ale ja potrafiê je¼dziæ po lesie rowerem bez mapy.
> Wystarczy, ¿e w domu sobie zerknê na Google Maps na przyk³ad.

  Ja tak bardzo zupe³nie offtopicznie.
  Dajecie g³owê za aktualno¶æ jednego i drugiego, szczególnie
w kontek¶cie przejezdno¶ci na rowerze?
  Tak siê sk³ada, ¿e mam w okolicy niedawno wykoñczon± czê¶æ A-1.
  Weryfikacjê przejezdno¶ci przejazdów robi³em organoleptycznie,
bo ¿adna z darmowych map nie dawa³a jasno¶ci gdzie przejazdy bêd±
(czy i które drogi i dró¿ki pozostan±), a zdjêcia by³y opó¼nione
tak ze 3 lata.
  Jedyn± w miarê niezacofan± informacj± by³y "spo³eczne" informacje
wklepane na Google Earth (nie myliæ z Google Maps).
  By³o to ponad 6 miesiêcy od oddania do u¿ytku tego odcinka A-1
  Dla jasno¶ci - aktualny szkic na Google Maps mo¿e i jest aktualny,
ale przejazdy nie bêd±ce drogami twardymi zwyczajnie nie s± na nim
zaznaczone.

pzdr, Gotfryd