Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 07 Dec 2012 21:36:37 GMT

On 2012-12-07, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:
> Ekhm, w jakich sytuacjach to potrzebne? Pytam serio. Nigdy nie odczulem
> potrzezby na srodku ulicy logowac sie do banku, choc mam rachunki w 3
> bankach.

Ja mam w jednym (da się), a z bankowości przez komórkę korzystam zawsze
poza domem - choćby po to, żeby nie logować się na cudzym sprzęcie. Czy
taki argument CiÄ™ przekonuje?

Jak często? Różnie. Czasem nie wchodzę na konto przez tydzień, a czasem
10 razy w ciągu dnia (głównie przez konto maklerskie podpięte do
bankowego).

> Maila mozna sprawdzic na wiekszoscio telefonow, nie musza byc smartfonami.
> Wideo-rozmowa to ...na sile wymyslona funkcjonalnosc, ktora w praktyce jest
> bezuzyteczna.

Proponuję spytać o zdanie osoby głuchonieme, które po prostu "rzuciły
się" na smartphoney, gdy tylko pojawiła się możliwość wideorozmów.

Poza tym wideokonferencje to już pewien standard w dużych firmach i
pewnie większość osób, które z nich korzystają, przyzna, że są bardzo
wygodne i ułatwiają dogadanie się. Problemy technologiczne wciąż
istnieją, ale będzie coraz lepiej.

> Twoj smartfon mierzy tez tetno? A po co Ci w praktyce ta informacja?

Abstrahując od sensu programów treningowych, których nie rozumiem,
to akurat pomiar tętna jest bardzo przydatny i ważny w zaawansowanym
treningu. Przy czym nie twierdzę, że nie da się bez tego uprawiać
sportu. W końcu kiedyś dało się żyć nawet bez Internetu.

> Wow, a u mnie w miescie rozklady sa na przystankach, dasz wiare? :-)

U mnie też, ale czasem zrywają. A czasem jedzie się gdzieś dalej i
trzeba to lepiej zaplanować. A czasem już jesteś w innym autobusie
i po prostu chcesz sprawdzić, czy zdążysz na przesiadkę. Rozkłady
pod ręką (niekoniecznie w komórce, a smartphone w ogóle nic tu nie
dodaje) sÄ… akurat niezwykle wygodne.

pozdrawiam,
PK