Re: To się narobi...

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 15 Dec 2012 19:11:41 +0100

Dnia Fri, 7 Dec 2012 11:17:29 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)

> Ekhm, w jakich sytuacjach to potrzebne? Pytam serio. Nigdy nie odczulem
> potrzezby na srodku ulicy logowac sie do banku, choc mam rachunki w 3
> bankach.

Zdarzyła mi się taka potrzeba może ze trzy razy w życiu, ale zdarzyła się.
Inną kwestią jest to, że byłem na terytorium Polski i sprawę sobie
załatwiłem kanałem telefonicznym (byłem jeszcze wtedy przeszczęśliwym
użytkownikiem Nokii 6310i). :D

(ciach…)

> Zdarzylo mi sie raz, ze auto padlo mi gdzies w srodku Polski, spytalem
> przejezdzajacego tubylca i dostalem szczegolwsze info niz da Ci najlepszy
> system www.

Obecnie korzystam z Nokii E52. Możliwość szybkiego sprawdzenia sobie
komunikacji do i z danego punktu miasta, którego nie znam, to ja sobie
akurat chwalę.

> Nawigacja w telefonie... miod. Kiedys z kolega zesmy jechali dwoma autami do
> Czech, wystartowalismy z jednego punktu w PL i on jechal nawigacja w
> komorce, ja nawigacja dedykowana. Po przyjezdzie na miejsce czekalem na
> niego pol godziny, bo jego nawigacja wybrala "lepsza" droge. Oczywiscie
> wiem, ze to kwestia map i moze mial po prostu gorsza, ale juz to, ze gubil
> co chwile sygnal GPS w aucie, ze ekranik maly i gorzej widac, ze jednak muli
> procek i odswiezanie slabsze, ze jak ktos zadzwoni przed skrzyzowaniem to
> trzeba go pogonic ...to juz detal.

Idę na rozmowę z klientem. Wysiadam na stacji metra Wilanowska. Wiem, że
punkt docelowy mam w granicy 500 metrów. Wydruku z Google Maps nie mam (nie
mam drukarki w domu - co doskwiera niejednokrotnie). Próby uzyskania
odpowiedzi na pytania o kierunek wysypującym się z metra pasażerom raczej
zbyt dużysz szans powodzenia IMVHO nie mają. Jakie te mapy Nokii w E52 są,
takie są, ale kilkanaście razy już mi w takich sytuacjach pomogły. :)

> A ja dzwonie i po 30 sekundach wszystko zalatwione, mam taxi po 5 minutach i
> jade.

W mieście, w którym mieszkam mam korporacje z usług których korzystam. Jadąc
do miasta, w których takowych nie znam - przed wyjazdem pytam znajomych do
której warto dzwonić i jaki mają numer telefonu - i już mam problem z głowy.
:D

> Maila mozna sprawdzic na wiekszoscio telefonow, nie musza byc smartfonami.
> Wideo-rozmowa to ...na sile wymyslona funkcjonalnosc, ktora w praktyce jest
> bezuzyteczna.

O ile klient e-mail / przeglądarka nie skretynieje. Swego czasu sprawdzałem
przeglądarkę Nokii w E52 w połączeniu z GMailem. Jeżeli w haśle miałem znak
„_” - nie zalogowałem się do skrzynki na GMailu. :-)

> Mysle, ze jednak wolalbym zaufac trenerowi a nie programiscie w kwestii
> zdrowia.
> Twoj smartfon mierzy tez tetno? A po co Ci w praktyce ta informacja?

Zbieranie takich danych i tracków z jazd rowerowych - to akurat mnie
osobiście by się przydało. Wiadomo, że program treningowy ustalałbym z
trenerem, ale mając już w garści dodatkowy zestaw danych jemu też się pracę
ułatwia.

> Wow, a u mnie w miescie rozklady sa na przystankach, dasz wiare? :-)

Wow - i staniesz przed tym rozkładem, i wiesz, jak i czym dojechać z
Żoliborza na Kabaty w DC? Łaaaaał.

(ciach…)

[ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone         ]
[ możliwości regeneracyjne.                           (znalezione w necie) ]