Re: Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Marx <acc.for.news_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 14:53:33 +0100

On 25.11.2012 22:27, Robert wrote:
> Jakie polecicie urządzenie, które bez problemów będzie umiało
> "odtworzyć" _wszystko_ co mam na komputerze (bezprzewodowo) i w
> odpowiedni sposób "wyświetlić" na TV?
Kup TV z WiFi i podepnij do tego komputera - to chyba najtansze
rozwiazanie, skoro i tak planujesz kupic TV. Jesli jednak chcesz
odtworzyc absolutnie wszystko to co komputer, to potrzebujesz komputer
po prostu. Np Celeron G540 + plyta za jakies 200zl + RAM + obudowa z
zasilaczem - to pociagnie wszystko, bedzie w miare energooszczedne i
nieduze (jak chcesz naprawde male to kupuj ITX). Na tym stawiasz jak
wspomniano XBMC albo cokolwiek innego (Media Portal, Windows Media
Center itp). Czyli generalnie HTPC.
Marx