Re: Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Robert <adres_at_podam.jak.trzeba>
Data: Wed, 28 Nov 2012 20:39:15 +0100

"Marx" napisał:
> Jesli jednak chcesz odtworzyc absolutnie wszystko to co komputer, to
> potrzebujesz komputer po prostu.

Tak coś 'podświadomie' czułem, że to wyjście jest 'najlepsze'. W sensie
niemal nieograniczonych możliwości.

Ale też nie bardzo chce mi się wierzyć, że innych opcji nie ma...

Czy np. takie coś:
http://tnij.org/transmiter
może zdać egzamin?
Niekoniecznie ten model oczywiście, ale ogólnie: urządzenie działające na
zasadzie "przesyłania" sygnału z PC na TV lub na odtwarzacz DVD/BD z wi-fi.
Miał ktoś z Was styczność z czymś podobnym?