Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Robert <adres_at_podam.jak.trzeba>
Data: Sun, 25 Nov 2012 22:27:53 +0100

Szukam, szukam i... brak pomysłu :/

Mam odtwarzacz Blue-Ray SONY BDP-S560. Niby spoko, ale jednak kilka
niedociągnięć ma i drażni mnie to mocno...
Padł mi stary odtwarzacz i potrzebowałem czegoś do płyt DVD i BD - udało się
okazyjnie zanabyć wspomniane SONY więc mam coś do płyt.
Teraz szukam czegoś do plików "innych".
BD Sony umie odtwarzać po wifi napisy dla plików *.avi z kodekiem xvid, ale
za diabła nie chce wyświetlać napisów dla mp4, które są coraz bardziej
powszechne (często oglądam różne seriale, a znajomość lengłydża pozostawia
wiele do życzenia...coś niby kumam, ale lenistwo jednak bierze górę i wolę z
subtitles).

[Korzystam z PS3MediaServer "nadając" strumień do odtwarzacza. Ten z kolei
poprzez HDMI robi co może, żebym widział wszystko przyzwoicie na niemłodym
już KDL-32S3010 (za jakiś czas będzie coś nowszego :-) )]

Jakie polecicie urządzenie, które bez problemów będzie umiało "odtworzyć"
_wszystko_ co mam na komputerze (bezprzewodowo) i w odpowiedni sposób
"wyświetlić" na TV?
Nie znam się za bardzo na tym (za stary jestem ;-) - człowiek już dawno
"wypadł" z obiegu...).
Czy urządzenia pn. "dysk multimedialny" odtwarzają z wykorzystaniem jakiegoś
swojego procesora pliki z PCta i przeróżne kodeki/formaty nie są im obce?
Czy np. pliki DNG ("surowy" plik graficzny z aparatu) mógłbym również
bezprzewodowo odczytać w TV, skoro PC umie, czy to nie tak hop-siup? Czy
zbyt dużo sobie 'wyimaginowałem'? ;-)
Czy jest metoda na "wyświetlenie" bezprzewodowo w TV tego, co dzieje się na
PC?

Namieszałem chyba z ilością pytań, ale mam nadzieję, że da się to ogarnąć. W
skrócie:
- jakie urządzenie będzie umiało poprzez wifi wyświetlić na TV niemal
"wszystko", co dzieje się na PC?

Z góry dzięki za info.

Pozdrawiam