Re: Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 10:49:25 +0100

W dniu 2012-11-25 22:27, Robert pisze:
> Szukam, szukam i... brak pomysłu :/
>
> Mam odtwarzacz Blue-Ray SONY BDP-S560. Niby spoko, ale jednak kilka
> niedociągnięć ma i drażni mnie to mocno...
> Padł mi stary odtwarzacz i potrzebowałem czegoś do płyt DVD i BD - udało
> się okazyjnie zanabyć wspomniane SONY więc mam coś do płyt.
> Teraz szukam czegoś do plików "innych".
> BD Sony umie odtwarzać po wifi napisy dla plików *.avi z kodekiem xvid,
> ale za diabła nie chce wyświetlać napisów dla mp4, które są coraz
> bardziej powszechne (często oglądam różne seriale, a znajomość lengłydża
> [...]

Jakies male pudelko z XBMC na pokladzie. Np AppleTV lub dedykowany maly
htpc na ION/ION2. xbmc ci odtworzy kazdy praktycznie format. Mi otwiera
PEF, wiec DNG takze ruszy. Potestuj na PC z Windows/Linux. Nie pamietam,
ktora generacja AppleTV pozwala na instalacje xbmc, ale imo warto.
Poczekasz troche to pojawi sie OUYA z xbmc.
Wsparcie xbmc dla dla SMB/NFS/Appletalk ma z automatu, wiec nie potrzeba
dodatkowej konfiguracji. U mnie w domu stoi sobie od dwoch lat Asrock
ION330HT na ION 1gen i nie ma takiego filmu, ktorego plynnie nie otworzy
poprzez siec. Takze, nie wspomne o mnostwie dodatkow jak
youtube/vimeo/weebtv/itp
Jak ktos chce tylko xbmc to polecam openelec.tv. Uruchomienie to kwestia
okolo nastu sekund.

--
regards
Salata