Re: No i stało się

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 12:21:28 +0100

Użytkownik Rafał napisał:

> Tak więc za sugestią PK - kup nowy zasilacz.

Cos mnie oswiecilo. Bo ciagle czytam jak to komus dyski padaja jak
muchy, a u mnie wlasciwie przez yyyyy yyyyy 20 lat nie padl zaden. Co
nie znaczy, ze jestem dzieckiem szczescia i ze zaraz nie padnie mi cos :)

Ale ppo tym co napisales, olsnilo mnie - zawsze kupowalem markowe
zasilacze z zapasem mocy (jeden taki makrkowy zasilacz padl, ale tylko
on, a po odeslaniu dostalem nowy).

Ale podsumowujac - zawsze mam dobrej klasy zasilacz i zawsze UPS przed nim.