Re: No i stało się

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 25 Nov 2012 11:28:05 GMT

On 2012-11-25, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Ale ppo tym co napisales, olsnilo mnie - zawsze kupowalem markowe
> zasilacze z zapasem mocy (jeden taki makrkowy zasilacz padl, ale tylko
> on, a po odeslaniu dostalem nowy).
>
> Ale podsumowujac - zawsze mam dobrej klasy zasilacz i zawsze UPS przed nim.

Tu nie chodzi nawet o jakąś bardzo dobrą klasę. Nawet średniej jakości
zasilacz (nie mówię o jakichś totalnych nędzach za 50 zł) będzie nieźle
trzymał napięcia przy małym obciążeniu. Po prostu nie należy zbliżać się
do maksymalnej mocy. W zasilaczu dobrej klasy możesz to robić.

Niezależnie od klasy przeciążony zasilacz będzie ubijał elektronikę,
a HDD są dosyć delikatne.

pozdrawiam,
PK