Re: No i stało się

Autor: Rafał <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 12:09:27 +0100

qwerty wrote:

> Kolejny dysk HDD padł w mojej karierze. Jest do czwarty 2,5" w ciągu 3 lat. ;)
> Jeszcze padły mi kiedyś dwie sztuki 3,5".
> Szkoda, że nie ma bezpłatnej wysyłki do WDC. :(
> Szkoda, że ostatni padł po 2 miesiącach. Mógł wytrzymać chociaż z pół roku.

Ja kilka lat temu miałem podobny przypadek.
Kupiłem procesor (najmocniejszy P4) a więc zapuściłem Prime95…
w ciągu godziny padł dysk.
A to pech… na szczęście miąłem taki drugi, dokładnie taki sam.
Po przeniesieniu i odzyskaniu danych, zacząłem wiec dalej testować
ten procesor. Znów Prime95 na max power consumcion…
po poł godzinie padł dysk.

Wtedy mnie oświeciło, że to zasilacz wykończył mi te dyski, bo procesor
ciągnął z niego dużo prądu.
Tak więc za sugestią PK - kup nowy zasilacz.