Re: No i stało się

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun, 25 Nov 2012 21:19:22 +0100

> Cos mnie oswiecilo. Bo ciagle czytam jak to komus dyski padaja jak
> muchy, a u mnie wlasciwie przez yyyyy yyyyy 20 lat nie padl zaden.

No właśnie, przerobiłem 2xXT, AT, 386, dwa czy trzy 486, od pentium mam
chyba szósty komputer i do dziś dnia padły mi wyłącznie dwie nagrywarki
jedna CD i jedna DVD obie po sporym przebiegu, dwie myszy (zamęczony
mikroswitch) i jeden monitor (pęknięty kabel czerwonego koloru - po
wymianie wtyczki działał aż do zezłomowania)