Re: i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 01:41:02 -0800 (PST)

On 24 Lis, 19:40, neo <dylet..._at_yahoo.pl> wrote:
> Już mówiłem o moim Vostro 3350 z i3 2.5Ghz, Ram8Gz, HDD320G,
> przepraszam, że się powtarzam. Mam jeszcze dwa dni, żeby się
> zdecydować czy przy nim zostać. Cena 2,5 tysia, waga prawie 2kg.
> Rozumiem, że żeby zejść konkretniej z wagi, musiałbym dołożyć ze dwa
> tysie.
>
> Pytanie, czy można zejść z decybelami wiatraka na procku? Czy jest Wam
> znany sprzęt o podobnych parametrach, który ma inną lepszą technikę
> chłodzenia, czy jestem na te decydeble skazany?
>
> Mówiąc krótko, czy istnieją zauważalnie cichsze i3 2.5GHz ? Pewnie
> [...]

Czy ktoś zna papent na umocowanie laptopa nad osobą leżącą (dużo
czytającą) tak, aby nie musiała się ona obciążać jego ciężarem. Myślę
estastycznmym ramieniu przytwierdzonym np. do świany. Jest coś takego?
Wiem, że to nietypowe pytanie, przepraszam, ale może ktoś się z tym
spotkał.

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek

P.S. Myślę też o mały rozkładanym stoliczku (niestety ten latptop jest
za ciężki na wiele godzin pracy):

http://kupmeble.pl/mebel,2046,Stolik_do_laptopa_do_17.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-11&utm_content=2046#nclid=d2c30331a25d3dbe62a294cadd3ce57a

Czy to zdaje egazmin?