Re: i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sun, 25 Nov 2012 01:17:45 -0800 (PST)

On 24 Lis, 20:18, PK <P..._at_nospam.com> wrote:

> Nie wiem jak to wygląda w innych Dellach, ale w służbowym E5520 mam
> bardzo dużo możliwych ustawień sprzętu. Są tam też takie, gdzie
> priorytetem jest cisza.
>
> Co do samego laptopa, to Dell ma istotnie inne podejście
> do chłodzenia niż miało HP przy projektowaniu mojego domowego
> lapka. Jest dosyć mało kratek, a wiatrak generalnie chodzi
> cicho. Do czasu, gdy temperatura przekroczy jakiś próg i laptop
> zamienia się na kilka sekund w suszarkę. Na początku mnie to
> denerwowało, po 2 tygodniach się przyzwyczaiłem.
>
> pozdrawiam,
> [...]

Rozumiem, dziękuję. Żeby było lżej do tyczania wp pozycji lezej
wyjąłem baterie i zastanawiam się nad wyjęciem CD-ROMa. Musiałbym
niestety jednak wykręcić śrubkę pod naklejką z w gwarancją i no wtedy
chyba koniec gwarancji. Sądzisz, że w serwisie zrobią mi to? Na
przykład odpłatnie? Chodzi o to, żeby wszystko z niego wyjąc, co się i
nie tracić gwarancji.

Zastanajwiam się czy można pa przykład wyjąć jakieś urządzenia obsługi
np. wifi, czuś. Nie korzystam z tego, a byłoby lżej