i3 2.5GHz oraz jak najmniej decybeli

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 10:40:27 -0800 (PST)

Już mówiłem o moim Vostro 3350 z i3 2.5Ghz, Ram8Gz, HDD320G,
przepraszam, że się powtarzam. Mam jeszcze dwa dni, żeby się
zdecydować czy przy nim zostać. Cena 2,5 tysia, waga prawie 2kg.
Rozumiem, że żeby zejść konkretniej z wagi, musiałbym dołożyć ze dwa
tysie.

Pytanie, czy można zejść z decybelami wiatraka na procku? Czy jest Wam
znany sprzęt o podobnych parametrach, który ma inną lepszą technikę
chłodzenia, czy jestem na te decydeble skazany?

Mówiąc krótko, czy istnieją zauważalnie cichsze i3 2.5GHz ? Pewnie
głupie pytanie, ale nie znam się na tym kompletnie, więc przepraszam.

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek