Re: To się narobi...

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 24 Nov 2012 19:21:56 +0100

Dnia Sat, 24 Nov 2012 18:16:40 +0100, Mr Misio napisał(a):

> hahahaha :)
>
> No to w moim odczuciu rendering przyspieszyl znacznie. JEsli chodzi o
> fakty - to 10 minutowy film z efektami zamiast 20 minut renderingu
> wymagal tylko ok. 12 minut.

> i to sa odczucia

> tylko nie jedynie procek jest waskim gardlem...

> Popularnosc kamer, aparatow i innych gadzetow kracacych w HD przeczy,
> jakoby przetwarzanie filmikow ciagle bylo specjalizowanym zastosowaniem.

No dobra - ale dlaczego odpowiadasz komuś innemu cytując mojego posta, to
nie wiem. ;DDDD

> Sprawdz. ;) Bo ja nie krece :D

Ja - na własne potrzeby - i owszem. Ale ja lubię siedzieć, dłubać, testować
i cyrklować z osiąganiem granic danej konfiguracji. Potem troszeczkę
odpuszczam z maksymalnych ustawień i mam stabilny sprzęt działający latami o
wydajności wyższej, niż to nominalnie możliwe było. Cenowo pewnie wyjdzie
bardzo podobnie. AFAIR za swojego E8400 + overclocking dałem mniej, niż
oczko wyższy model E8500, ale część z tych środków poszła na płytę
umożliwiającą takie działanie plus szybsze moduły pamięci.

Heh. No dobra - niech ja trochę czasu znajdę, żeby to przetrzepać. 900 MHz
na rdzeniu (a Distiller leci jednowątkowo) to już powinno zrobić trochę
różnicy. :D

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]