Re: To się narobi...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 18:16:40 +0100

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:
> [...]

hahahaha :)

No to w moim odczuciu rendering przyspieszyl znacznie. JEsli chodzi o
fakty - to 10 minutowy film z efektami zamiast 20 minut renderingu
wymagal tylko ok. 12 minut.

i to sa odczucia

tylko nie jedynie procek jest waskim gardlem...

Popularnosc kamer, aparatow i innych gadzetow kracacych w HD przeczy,
jakoby przetwarzanie filmikow ciagle bylo specjalizowanym zastosowaniem.

> Aż któregoś dnia chyba siądę i sprawdzę, ile czasu mi się generuje PDF z
> pliku PostScriptowego ważącego prawie 900 MB przy nominalnym taktowaniu
> mojego E8400 i po podkręceniu o 900 MHz. :)

Sprawdz. ;) Bo ja nie krece :D