Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Sat, 24 Nov 2012 04:30:21 -0800 (PST)

On Saturday, November 24, 2012 9:10:40 PM UTC+10, Radosław Sokół wrote:

> To Twoje zdanie. Masz do niego prawo i masz prawo się mylić,

Ty rowniez, czego najwyrazniej nie bierzesz pod uwage. Wiem, szokujace.

> że ta grupa zajmuje się PC w sensie komputera osobistego, a
> nie PC w sensie IBM PC. Nie bierzesz pod uwagę tego, co było,
> zanim tu zacząłeś pisać.

Co niby bylo? Zerknalem do archiwum sprzed 10 lat - bylo to jest teraz. Ktos pisal o komputerze, ktos o drukarce a ktos nie na temat o Windowsie. Chyba oczywiste ze kiedys nie bylo wpisow o tabletach. To niz znaczy, ze teraz ma ich nie byc.

> W każdym razie dla mnie to oznacza EOT, nie zamierzam tracić
> czasu na dyskusje z Tobą ani zmieniać swojego zdania.

Jakos mnie to nie dziwi.

> Pisz
>
> o czym chcesz ale licz się z moim odpowiedziami wskazującymi
>
> że to jest NTG.

Wowczas Ty licz sie moimi odpowiedziami, ze Twoje widzimisie nie jest prawem obowiazujacym na tej grupie. Ale masz moje slowo, ze jesli opis grupy lub FAQ zawezi temat dyskusji to nie napisze nic kontrowersyjnego.

> To nie jest komputer osobisty tylko komputer specjalizowany,

"Komputer specjalizowany", hahaha :))
Prosze, nie zartuj. Tablet jest komuputerem osobistym bardziej niz pudlo stojace pod biurkiem. Moze wpisz w Goole "Tablet PC"? A pozniej poszukaj tabletow pod swoim haslem "komputer specjalizowany". Jak poszlo, gdzie znalazles te tablety?

> a w zasadzie zabawka, często bez możliwości tworzenia i uru-
> putera osobistego.

Kolejna definicje naraz sobie wymysliles? Niezle Ci idzie! w sumie po "komputerze specjalizowanym" nic mnie juz nie zdziwi. Komputer przestanie byc komputerem osobistym bo zamiast pisania wlasnego oprogramowania bede korzystal z gotowego? To co, takie typowe programy dla komputera osobistego jak przegladarka www, klient poczty czy arkusz kalkulacyjny trzeba sobie teraz samemu pisac?

Pozdrawiam i zycze milego weekendu,

Iguan

-
Iguan007